Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot veled?

A leggyorsabban telefonon vagy messenger üzenetben. Ha nem tudom azonnal felvenni, rövid időn belül visszahívlak.

Kérlek a siskabogi@zohomail.eu e-mailcímemre küldj üzenetet ha képeket, nagyobb fájlokat is szeretnél megosztani velem az ajánlatkérés, megbeszélés alatt. 

A gyors, rövidebb üzenetváltásokra, ötletelésekre a facebook, messenger vagy instagram oldalam a legjobb választás.

2. Mit írjak ha szeretnék ajánlatot kérni?

Figyelem! Ezek mankók! Minél több pontot beleírsz, annál gyorsabb és pontosabb tudok lenni!

  1. Az üzenet tárgyaként írd kérlek, hogy AJÁNLATKÉRÉS
  2. A kategóriát, amin belül szeretnél terméket megrendelni (Logó, Tetoválás, stb) 
  3. Mi a cél? Mihez kéred? Mit szeretnél kezdeni vele? Pl.: ajándék lesz valamilyen alkalomra, a céged elindításához kell, könyvet írtál de kellene hozzá az illusztráció, stb. 
  4. Milyen határidőkben gondolkozol? Mennyire sürgős? Milyen kötött időpontjaid vannak, amik befolyásolják a munkamenetet? ( Két hónap múlva esküvő, egy hét múlva szülinap, jövőre indul a céged, nem leszel elérhető bizonyos időszakban, stb.)
  5. Minden egyéb elképzelésed, ötleted. 

2. Mikor kapok választ?

Az ajánlatkérés, és azok az üzenetek, amiket ezekkel kapcsolatban váltunk ingyenesek, de időigényesek lehetnek. Minden ajánlatkérést igyekszem azonnal megválaszolni. Ha valami miatt nem tudom felvenni a telefont, mihamarabb visszahívok mindenkit, az üzenetekre pedig legkésőbb 48 órán belül biztosan válaszolok .

3. Mi történik egy ajánlatkérésnél?

Telefonon egy rövid pontosítás történik, illetve elkérek egy elérhetőséget (e-mail/facebook/egyéb.) A megbeszélteket (és amennyiben szükség van rá néhány kérdést) e-mailben elküldöm. Lehetőség szerint személyes találkozót beszélünk meg, melynek keretein belül történik a pontos részletek, igények átbeszélése. Amennyiben személyes találkozóra nincs lehetőség Skype/ Facebook videó chat / Zoom felületen, egy előre egyeztetett időpontban beszéljünk. Ez után e-mailben átküldök egy összefoglalót, és az árajánlatot.

E-mail esetén a válasz üzenetemben felteszek egy pár kérdést, hogy tisztázzunk pár fontos dolgot, majd  lehetőség szerint személyes találkozót beszélünk meg, melynek keretein belül történik a pontos részletek, igények átbeszélése. Amennyiben személyes találkozóra nincs lehetőség Skype/ Facebook videó chat / Zoom felületen, egy előre egyeztetett időpontban beszéljünk. Ez után e-mailben átküldök egy összefoglalót, és az árajánlatot.

Instagramon és Facebookon/Messengeren kb ugyan arra az üzenetváltásra kerül sor mint e-mailben, csak gyorsabban és több oda-vissza üzenettel.

Röviden:

1. Személyes találkozó megbeszélése VAGY időpont egyeztetés Video chathez

2. Konzultáció: Kb 30-60 perces megbeszélés

3. Megbeszéltek összefoglalása és árajánlat tevés a megbeszélés végén vagy utána e-mailben.

5. Pontosan mennyibe kerül egy megrendelés?

Az attól függ. Elsősorban függ a megrendelés kategóriájától a határidőktől, a munka részletességétől, időigényességétől, alapanyag költségeitől, a felhasználási körülményektől, postázási költségektől, és még sok minden mástól. 

6. Előleget kell fizetnem?

Igen, az előleg minden esetben a leegyeztetett összeg 30%-a. Ez fontos Neked, mert így a munka pontosságát, a megfelelő felszereléseket, alapanyagokat és a minőségi munkát biztosítani tudom, és nekem mert így meggyőződhetek a megrendelő elköteleződéséről és a megrendelés komolyságáról. Egy rövidebb projekt esetén több részlet megfizetése nem szükséges, egy hosszabb együttműködés esetén ez az előzetes egyeztetések alapján változhat. Lehetőség van az előleg helyett az egész összeg egyszeri kifizetésére is. Ez pl.: külföldi elhelyezkedés esetén előnyös.

7. Lesznek utólagos, rejtett költségek?

Rejtett költségek NEM lesznek. Az esetek nagy részében az ajánlatkérés során megbeszélt összeg fedez minden költséget.  Annak érdekében, hogy váratlan, plussz kiadás ne legyen, mind két félnek pontos elvárásokban, határidőkben kell megegyeznie. Amennyiben a megrendelő a már elkezdett munkafolyamat közben a megegyezéstől elszeretne térni, fenn tartom annak a jogát, hogy ennek megfelelően alakítsam az árakat is. Ezekről minden alkalommal tájékoztatást küldök, és a munka csak akkor halad tovább, ha ebben mind két fél ugyancsak egyetértésben van.

8. Hogyan tudok fizetni?

A fizetés utalással vagy készpénzzel lehetséges. A szükséges adatokat az üzenetváltások alkalmával biztosítom.

9. Hogy néz ki a munkafolyamat?

Ez a projekttől függ. Erről részletes tájékoztatást az ajánlatkérés során mindig adok. Ugyan akkor vannak kategóriák, amiben valószínűbbek a változások, mivel a projekt két fél közreműködésével halad (megrendelő-grafikus). Ilyen kategória a Logó, Arculati elemek, Illusztrációk, Tipográfia/Kalligráfia, Járműfestés, Tetoválás.

A pontosítás, megegyezés után, az előleg beérkezésével kezdődnek a munkálatok.